Մուտք գործեք ՀայՀոսթի հաճախորդի տարածք և կատարեք այս քայլերը.
- ՀայՀոսթի հաճախորդի տարածքում աջ հատվածում սեղմեք "Hello [ձեր օգտանունը]": (#1)
- Սեղմեք "User Management": (#2)
"User Management" էջում ներկայացված կլինեն հետևյալ տարբերակները.
- Մուտքագրեք նոր օգտատիրոջ էլհասցեն: (#1 սքրինշոթ)
- Ընտրեք "All Permissions" ամբողջական թույլատվություն ստանալու համար, կամ ընտրեք "Choose Permissions" թույլ տալու համար մուտք գործել Հաճախորդի տարածքի որոշակի հատվածներ: (#2 ստորև ներկայացված է սքրինշոթում)
- Modify Master Account Profile - Թույլ է տալիս օգտատիրոջը փոփոխել հաշվի պրոֆիլի մանրամասները (Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ այս մանրամասների մեծ մասը կարող է փոփոխվել միայն մեր Աջակցման անձնակազմի կողմից):
- View & Manage Contacts - Թույլ է տալիս օգտատիրոջը մուտք գործել և ստեղծել կոնտակտներ հաշվի վրա: Սա թույլ է տալիս լրացուցիչ մարդկանց էլփոստով ծանուցումներ ստանալ հաշվի հետ կապված:
- View Products & Services - Թույլ է տալիս օգտատիրոջը տեսնել, թե որ ապրանքներն ու ծառայություններն են ակտիվ հաշվում:
- View & Modify Product Passwords - Թույլ է տալիս օգտվողին փոխել գաղտնաբառերը (Oրինակ cPanel հաշվում):
- Perform Single Sign-On - Թույլ է տալիս օգտվողին մուտք գործել cPanel, մեկ սեղմումով առանց գաղտնաբառի:
- View Domains - Թույլ է տալիս օգտատիրոջը դիտել հաշվին կցված դոմենների անունները (Միայն այն դեպքում երբ մենք ձեր տիրույթի մատակարարն ենք հանդիսանում):
- Manage Domain Settings - Թույլ է տալիս օգտատիրոջը փոխել տիրույթի անունների մանրամասները: Այն ներառում է Nameserver-ներ, Who-is և Transferring Domain-ներ:
- View & Pay Invoices - Թույլ է տալիս օգտատիրոջը դիտել և վճարել հաշվում ստեղծված հաշիվ-ապրանքագրերը:
- View & Accept Quotes - Թույլ է տալիս դիտել և ընդունել Quotes:
- View & Open Support Tickets - Թույլ է տալիս օգտատիրոջը ստեղծել Աջակցման հայտեր մեր ծառայությունների տարբեր բաժինների համար:
- View & Manage Affiliate Account - Թույլ է տալիս օգտատիրոջը դիտել Գործընկերության մանրամասները, ներառյալ առկա միջոցները:
- View Emails - Թույլ է տալիս օգտատիրոջը դիտել մեր կողմից ուղարկված էլփոստի հաղորդագրությունները հաշվի վերաբերյալ:
- Place New Orders/Upgrades/Cancellations - Թույլ է տալիս օգտատիրոջը պատվիրել նոր ապրանքներ, թարմացնել ընթացիկ ապրանքները կամ չեղարկել ապրանքները:
3. Սեղմեք "Send Invite"- նախատեսված է օգտատիրոջը մուտքի մանրամասներն ուղարկելու համար: (#3)
Եթե դուք մտադիր եք ինքներդ ընդունել հրավերը, օրինակ՝ նոր օգտատիրոջ անունից, խնդրում ենք, համոզվեք, որ դուրս եք եկել աջակցման համակարգից՝ նախքան էլփոստի հրավերի հղման վրա սեղմելը:
Խնդրում ենք դիմել մեր Աջակցման Թիմին, եթե լրացուցիչ օգնության կամ բացատրության կարիք ունեք: