Դուք կարող եք հավելյալ կոնտակտային էլ.hասցեներ ավելացնել մեր վճարումների և աջակցման համակարգում՝ https://hayhost.am/clientarea.php?action=details
- Մուտք գործեք ՀայՀոսթի հաճախորդի տարածք և սեղմեք գլխավոր էջի աջ անկյունում «Hello, *your name*»:
- Բացվող ընտրացանկում ընտրեք «Contacts/Sub-Accounts» տարբերակը:
- Ընտրեք «Contact» բացվող ընտրացանկում և սեղմեք «Add New Contact», սեղմեք «Go»:
- Լրացրեք տվյալ դաշտը ամբողջությամբ՝ օգտագործելով այլընտրանքային էլփոստի հասցեն, որով ցանկանում եք մուտք գործել աջակցման հայտերի բաժին:
- Համոզվեք, որ ստուգել եք «Tick to configure as sub-account with client area access» դաշտը, որպեսզի օգտվողը կարողանա մուտք գործել և կարողանա աջակցման հայտը դիտել և ուղարկել:
- Դուք նաև պետք է համոզվեք, որ ներքևում գտնվող «Support Emails - Allow this user to open tickets in your account» է նշված, հակառակ դեպքում կոնտակտը կկարողանա աջակցման հայտեր ուղարկել, բայց դուք ծանուցում չեք ստանա որևէ պատասխանի դեպքում:
Խնդրում ենք նաև նկատի ունենալ, որ հաշվի հիմնական էլհասցեի միջոցով կտեղեկանաք բոլոր աջակցման հայտերի ներկայացումների և պատասխանների մասին՝ անկախ ամեն ինչից, թե որ էլեկտրոնային հասցեից է ուղարկվել աջակցման հայտը: