Ինչպես ավելացնել աջակցման կոնտակտ

Դուք կարող եք հավելյալ կոնտակտային էլ.hասցեներ ավելացնել մեր վճարումների և աջակցման համակարգում՝ https://hayhost.am/clientarea.php?action=details

 

  1. Մուտք գործեք ՀայՀոսթի հաճախորդի տարածք և սեղմեք գլխավոր էջի աջ անկյունում «Hello, *your name*»:
  2. Բացվող ընտրացանկում ընտրեք «Contacts/Sub-Accounts» տարբերակը:
  3. Ընտրեք «Contact» բացվող ընտրացանկում և սեղմեք «Add New Contact»սեղմեք «Go»:
  4. Լրացրեք տվյալ դաշտը ամբողջությամբ՝ օգտագործելով այլընտրանքային էլփոստի հասցեն, որով ցանկանում եք մուտք գործել աջակցման հայտերի բաժին:
  5. Համոզվեք, որ ստուգել եք «Tick to configure as sub-account with client area access» դաշտը, որպեսզի օգտվողը կարողանա մուտք գործել և կարողանա աջակցման հայտը դիտել և ուղարկել:
  6. Դուք նաև պետք է համոզվեք, որ  ներքևում գտնվող «Support Emails - Allow this user to open tickets in your account» է նշված, հակառակ դեպքում կոնտակտը կկարողանա աջակցման հայտեր ուղարկել, բայց դուք ծանուցում չեք ստանա որևէ պատասխանի դեպքում:

 

Խնդրում ենք նաև նկատի ունենալ, որ հաշվի հիմնական էլհասցեի միջոցով կտեղեկանաք բոլոր աջակցման հայտերի ներկայացումների և պատասխանների մասին՝ անկախ ամեն ինչից, թե որ էլեկտրոնային հասցեից է ուղարկվել աջակցման հայտը:

  • 0 Հաճախորդ սա օգտակար են համարել
Օգնեց ձեզ այս պատասխանը?

Կապակցված հոդվածներ

Ինչպես ավելացնել նոր օգտատեր ՀայՀոսթում

Մուտք գործեք ՀայՀոսթի հաճախորդի տարածք և կատարեք այս քայլերը.   ՀայՀոսթի հաճախորդի տարածքում...

Ես կորցրել եմ կամ մոռացել եմ ՀայՀոսթի իմ հաճախորդի տարածքի գաղտնաբառը, ինչպե՞ս կարող եմ այն վերականգնել:

1. Երբ դուք մոռացել կամ կորցրել եք ձեր ՀայՀոսթի հաճախորդի տարածքի գաղտնաբառը, կարող եք...

Ինչպես միացնել երկփուլային անվտանգությունը ՀայՀոսթում

1. Մուտք գործեք ՀայՀոսթի հաճախորդի տարածք, վերին աջ անկյունում սեղմեք "Hello, Your-First-Name":...